Můj blog

Přečtěte si o mé práci a životě.

[Říjen] Penalizuje vás Google?

Září přineslo hodně důležité změny, které by vám rozhodně neměly utéct. Aktualizaci algoritmu Google, novinky v PPC remarketingu anebo checklisty pro kontrolu vašeho webu. Rád se o ně nyní s vámi podělím.

[Září] Co vám nesmí utéct?

Každý den sleduji novinky a procházím nové články, abych získával inspiraci a další poznatky. Také se rádi vzděláváte v online marketingu? Tak tohle vás bude určitě zajímat. V srpnu se totiž objevilo několik zajímavých věcí.

AdWords – Nástroj pro testování reklam 2016

Google dal opět ve vyhledávání více prostoru reklamám. Po nedávné změně, kdy zmizely reklamy na pravé straně a přibyla reklama na 4. pozici, nyní rozšířil text reklam téměř na dvojnásobek. Očekávám, že se díky tomu 20 % prokliků přesune z organického vyhledávání právě do PPC.

COPYCAMP 2016 - REPORT KONZULTANTA

Copycamp 2016 – report konzultanta

Dnešní den 8.6.2016 se nesl v duchu konferenčním. Již po druhé jsem totiž navštívil konferenci pořádanou H1.cz – Copycamp. Tentokrát už jako exH1. Letošní ročník byl zasazen do divadelního prostředí mě poslední dobou velmi známého, a tak Genius Loci z akce jen čišel.

Pavel Tlapák: Jak řeším úvodní analýzu webu?

Jak řeším úvodní analýzu webu?

Mnoho mých klientů i kolegů vždycky zajímá: „Co všechno řešíš při té rychlé úvodní analýze a jak se zjištěnými poznatky dále nakládáš?“ Protože se zaměřuji na více oblastí, nejde na to jednoduše odpovědět. Proto jsem svoje aktivity rozepsal do několika článků. Pro některé to může být rovněž inspirací, co na svém webu změnit. Pro jiné zase...

Technické SEO aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? II.

To, jak bude váš web úspěšný u vyhledávačů, ale i u uživatelů, velmi ovlivňuje stav jeho technického řešení. Které oblasti technického SEO jsou pro úspěch webu ty nejdůležitější?

Webová analytika aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? X.

Měříte a vyhodnocujte návštěvnost? Který kanál vám vydělává nejvíc? A odpovídá to vašim investicím? Pokud nevíte, co odpovědět, nebo s odpovědí váháte, je na čase prověřit analytiku vašeho webu.

E-mail marketing aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? VI.

Ne nadarmo se dnes říká, že kontakt je více než objednávka. Až 80 % těch, kteří na poprvé neobjednají, by příště objednali. Pokud na ně máte kontakt, máte napůl vyhráno. E-mail je nástroj, který vás dostane velmi blízko vašim zákazníkům – jak takové příležitosti využíváte?

UX, uživatelská přívětivost aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? V.

Každý web má trochu jinou strukturu, trochu jiné uskupení obsahu, trochu jiné cíle… Proto kroky, které v analýze UX aplikuji, nejsou pokaždé stejné. Při procházení webem si ale vždy odpovídám minimálně na základní otázky a přemýšlím, jak identifikované problémy vyřešit.

Odkazový profil aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? IV.

Zpětné odkazy často rozhodují nejen o výsledné pozici ve vyhledávačích. Jsou důležité i pro vnímání veřejností, tedy branding a PR, a zejména pak také proto, že přivádí relevantní návštěvnost. Tedy i zákazníky.