Můj blog

Přečtěte si o mé práci a životě.

Obsahové SEO aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? III.

Kromě technického řešení webu jsou další velmi důležitou stránkou optimalizace pro vyhledávače klíčová slova a fráze – tedy dotazy, které uživatelé zadávají do vyhledávačů. Základem je na každý takový dotaz související s vaším podnikáním odpovědět na vašem webu.

Sociální sítě aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? IX.

Není to už zdaleka o tom, kolik fanoušků máte. Organický dosah příspěvků se odráží od toho, jak dobře na Facebooku komunikujete a jak na vás uživatelé reagují. Obrovský potenciál má rovněž reklama na sociálních sítích. Rozhodně neplatí mýtus, že sociální sítě nemohou přivádět nové zákazníky – může tomu být úplně naopak. Jen když víte jak.

Srovnávače zboží aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? VIII.

Pokud provozujete e-shop, zbožové vyhledávače pro vás mohou být jedním z nejdůležitějších kanálů. Často zde není složité uspět, přesto tento kanál spousta obchodů podceňuje. Konečný výsledek ve zbožácích kromě ceny a dostupnosti z mého pohledu ovlivňuje několik zásadních faktorů. A ty také kontroluji: Registrace – Využívá e-shop placený režim v nejpoužívanějších českých srovnávačích zboží a je alespoň...

PPC, RTB a remarketing aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? VII.

Placená reklama umožňuje dostat se ihned na top pozice vyhledávačů, získat nejlepší bannerové pozice nebo například oslovovat uživatele zpětně po návštěvě webu. Pro každého je vhodná trochu jiná strategie, ale vychází z velice podobného základu. Je několik, otázek, které si kladu vždy: Existence PPC – Využívá se vůbec nyní této oblasti marketingu? Jaké možnosti jsou...