Zrychlete web

Rychlost webu je zásadní faktor úspěšnosti webu. Nejen pro uživatele a vyhledávače, ale třeba i pro PPC nástroje.

Investovat do rychlosti se vyplatí

Co web brzdí? Často jde o drobnosti, které vyřešíte během chvilky vy nebo váš programátor. Pomůže to návštěvnosti, konverznímu poměru nebo ceně za proklik.

Zásadní faktor pro vyhledávače

 Vyhledávače hodnotí kvalitu webu mimo jiné právě podle jeho rychlosti. Google říká, že rychlost webu má vliv na zobrazování ve výsledcích vyhledávání. Na pořadí ve výsledcích má přímý vliv hlavně rychlost vygenerování stránky na serveru.

Chcete ve vyhledávání předehnat konkurenci? Mít tak vyšší návštěvnost? Ujistěte se, že je váš web dostatečně rychlý.

Více zákazníků

Rychlost načtení stránky má zásadní vliv na obchodní úspěšnost webu. Každou sekundou, kterou musí uživatelé čekat na načtení, přicházíte o část zákazníků.

Wallmart si například spočítal, že každé zrychlení načtení stránky o vteřinu jim zvýší konverze o dva procentní body.

Nižší cena za proklik

Rychlost načítání je také jedním z řadících parametrů AdWords kampaní. Je součástí tzv. Skóre kvality.

Znamená to tedy, že zrychlením webu budete platit méně za proklik anebo se budou inzeráty zobrazovat výše.

Otestujte svůj web

Jak zrychlit web? Zdarma vám poradí nástroj od Google - PageSpeed Insights.

Řekne vám přesné kroky, které máte udělat pro optimalizaci rychlosti webu na mobilech i desktopech.

Pokročilejší přehled

Do toho, co váš web brzdí můžete vy, ale zejména váš programátor, proniknout pomocí nástroje Pigdom. Nabízí informace o tom, které části a jak dlouho se načítají, jak jsou velké nebo například i to, kde je prostor pro optimalizaci.

Tip: Pro co nejrelevantnější výsledky nastavte Test from co nejblíže lokalitě webu.