[Září] Co vám nesmí utéct?

co-vam-nesmi-utect

Každý den sleduji novinky a procházím nové články, abych získával inspiraci a další poznatky. Také se rádi vzděláváte v online marketingu? Tak tohle vás bude určitě zajímat.

V srpnu se totiž objevilo několik zajímavých věcí.

1. Sklik nyní nabízí možnost retargetingu na uživatele z firemních profilů
V tom vidím obrovskou příležitost. Nyní díky tomu můžete začít oslovovat přesně jen ty uživatele, kteří si prohlíželi váš profil na Firmy.cz. Nejlépe to může fungovat pro lokální firmy. Určitě to vyzkoušejte. Myslím, že díky tomu rozhodně můžete získat více nových zákazníků.

2. Google od ledna 2017 bude trestat weby, které otravují pop-upy na mobilech
Vyjádřili se k tomu i čeští specialisté (Pavel Ungr za SEO a Jakub Čižmář za e-mailing). Já osobně si myslím, že to podobně jako další nařízení Google nebude tak striktní. Mělo by stačit odstranit pop-upy pro mobilní návštěvnost a ostatním uživatelům je nezobrazovat ihned. I z uživatelského hlediska a výkonnosti je lepší jim je zobrazit po scrollování anebo až na dalších stránkách.

3. Heureka od 31.8. netoleruje špatně uváděné tagy GIFT a PRODUCT
Jestliže máte e-shop, dejte si na to velký pozor! Při špatném uvádění hodnot totiž máte jen 7 dní na opravu. Pak přijde blokace e-shopu, dokud chyby neopravíte. Vyřešte to včas, ať zbytečně nepřijdete o zajímavou část tržeb.

4. Jak Češi vybírají e-shop? Cena až na 4. místě!
Myslíte, že uživatelé jdou zejména po ceně? Není tomu tak. Jak vždy říkám i na svých školeních, jsou pro ně velmi důležité také kvalita produktových informací, dostupnost, doprava nebo hodnocení e-shopu. APEK se zaměřil také na to, jakou strategii při nákupu čeští spotřebitelé volí nejčastěji.

5. Checklist pro audit technického SEO ke stažení zdarma
Jde o předpřipravenou šablonu Google Spreadsheet. Doporučuji ji všem, kteří se více zajímají o SEO. Zejména pak pro ty, kteří začínají a nemají ještě přesně vyjasněné kroky, které jsou v analýze technického SEO potřeba.

 

PS:
Zbystřit by teď měli všichni, pro které je důležitá sezóna Vánoc. Jestltiže jste to i vy a ještě jste nezačali, je nejvyšší čas zahájit přípravy.

PPS:
Má zářiová školení online marketingu se už beznadějně zaplnila. Ale nezoufejte. Mám dobrou zprávu pro všechny, kteří mi psali o další termín. Rozhodl jsem se je naplánovat na listopad. Tak si pospěšte a přihlaste se, ať vám vaše místečko někdo nevyfoukne 🙂

Pavel Tlapák

Malým a středním firmám pomáhám získat z internetu dostatek zákazníků, aby se o jejich hledání nemuseli starat a mohli se naplno věnovat tomu, co umí a co v životě opravdu dělat chtějí.

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *