Čeho jsme s klienty dosáhli?
Můžu si tu natřást peří s desítkami log známých firem, s nimiž jsem na volné noze nebo v H1.cz pracoval.
Místo toho vám radši rovnou ukážu výsledky současných klientů.
Artisan.cz: 84% meziroční růst tržeb
+24,97 mil.
na meziročních tržbách
+78,83%
růst organické návštěvnosti z Google
+29,16%
zvýšení konverzního poměru
Co e-shopu nejvíc pomohlo
- Nová struktura a optimalizace PPC převzatých po předchozí agentuře
- Spárování a chytré bidování produktů na srovnávačích zboží
- Vyladění UX detailu produktů a obsahu popisků každého produktu na základě zjištění z uživatelského výzkumu
- Nová struktura kategorií a jejich obsahu dle analýzy KW
- Nasazení jednokrokového košíku a optimalizace konverzního poměru nákupního procesu podle uživatelského testování
- Vylepšení zákaznické podpory, zavedení automatizovaného online chatu a prodloužení doby hotlinky
Jak to vidí klient?
Udirny.cz: 1 milion měsíčně do půl roku
+1 075 753 Kč
měsíčně po půl roce ze 150 000 Kč
+224%
zvýšení tržeb z PPC kampaní
-33%
snížení PNO z placených kanálů
Co e-shopu nejvíc pomohlo
- Nová strukura PPC a jejich pravidelná optimalizace
- Uživatelské testování a expertní CRO audit při redesignu
- Zavedení Product Ads na Heurece pro vlastní produkty
- 100% správné přesměrování starých domén na nové
- Nová struktura kategorií a jejich obsahu dle analýzy KW
- Vytvoření speciálních vstupních stránek na klíčová slova mimo kategorie
- Zavedení nových kanálů Favi a Biano
- Retargeting na Facebooku
Jak to vidí klient?
"Na Pavla jsem dostal doporučení ze Shoptetu a nezklamalo. Pomohl nám nastavit marketing po rebrandingu, takže jsme ve výkonnostních kanálech rychle vyrostli o pořádný kus. Následná pomoc s UX při redesignu nám zvedla konverzní poměr o víc než 45 %. Aktuálně po 3 společných letech jsme na 13násobku tržeb a stále lámeme nové rekordy."
Craftholsters.com: 146,61 % vyšší tržby po redesignu e-shopu
+104 268 USD
měsíčně navíc na tržbách
+162,44%
zvýšení konverzního poměru
-20,43%
snížení PNO z placených kanálů
Co e-shopu nejvíc pomohlo
- Uživatelský výzkum a testování už na původním e-shopu
- Zapracování best practices do redesignu
- Přepracování PPC a zavedení automatizace
- 100% správné přesměrování starých domén na nové
- Nová struktura kategorií a jejich obsahu dle analýzy KW
- Optimalizace nákupního procesu
Jak to vidí klient?
"Pavel má odstup od projektu a vie sa na všetko pozriet z inej perspektívy, dáva dobré nápady. Má komplexný pohľad na projekt, nie len na ciastkove zadania a úlohy. Veľmi oceňujem jeho vecnú, logickú a efektívnu komunikáciu."
FORLIVING.cz: 250% tržby po půl roce spolupráce
+2,43 mil.
měsíčně navíc po půl roce
+521%
růst tržeb z Google Ads
+92%
na tržbách z Google organic
Co e-shopu nejvíc pomohlo
- Přepracování nevhodně nastavené analytiky
- Vyřešení UX nedostatků a zapracování best practices do webu
- Audit PPC, vytvoření a zacílení nových kampaní
- Automatizace Shoppingu a dalších kampaní
- Workshop obsahového SEO pro adminy
- Čištění odkazového profilu + pravidelný linkbuilding
- Vyřešení problémů z hodnocení na Heuréce
- Oprava nesprávně zpracovaného technického SEO
Jak to vidí klient?
"Během spolupráce s Pavlem jsme obratově vyrostli už bezmála 10×. Po celou dobu oceňuji jeho široký přesah do všech témat marketingu, na která jsme v rámci stovek hodin narazili. Pavel je vždy koncentrovaný a připravený nacházet nové příležitosti a správná řešení problémů. Pomohl nám vybudovat silný a autonomní marketingový tým, se kterým tvoří v konzultační rovině úzkou vazbu."
vLesku.cz: 313 % z PPC za poloviční cenu
+137%
meziroční růst tržeb e-shopu
+313%
zvýšení tržeb z PPC kampaní
-41.86%
snížení PNO z placených kanálů
Co e-shopu nejvíc pomohlo
- Restrukturalizace původních PPC
- Odhalení a odstranění míst, která žrala většinu kreditu
- Rozšíření PPC o nejnovější možnosti cílení
- Spárování produktů a chytré biddování na Heuréce a Zboží.cz
- Optimalizace Google feedu a povolení 100 % produktů pro Google Shopping
- Analýza fungujících KW v PPC pro jejich zaměření v oblasti SEO
Jak to vidí klient?
"Z ročního průběhu kampaní mám radost. Oproti spolupráci se shopsysem děláme větší obraty s výrazně menším PNO, což je naprosto zásadní rozdíl! Čísla mluví jasně."
ProfiKvetinace.cz: Z nuly na 450 000 Kč měsíčně
+418%
zvýšení tržeb po půl roce
+105%
zvýšení organické návštěvnosti
+133%
růst po dalších 2 letech spolupráce
Co e-shopu nejvíc pomohlo
- Zavedení a optimalizace inspirátorů zboží
- Přepracování PPC a zavedení automatizace.
- Úprava architektury e-shopu.
- Spárování produktů na srovnávačích zboží.
- Automatizace biddování na Heuréce a Zbozi.cz
- Kontrola nad investicemi díky automatizovaným importům nákladů do GA
Jak to vidí klient?
"Na začátku nám Pavel nejvíce pomohl s ušetřením peněz za kredit v PPC se stejným výsledkem přijatých objednávek. Následně jsme se zaměřili na jejich růst. Nyní s Pavlem spolupracujeme už na 6 e-shopech."