Čeho jsme s klienty dosáhli?

Můžu si tu natřást peří s desítkami log známých firem, s nimiž jsem na volné noze nebo v H1.cz pracoval.
Místo toho vám radši rovnou ukážu výsledky současných klientů

Artisan.cz: 84% meziroční růst tržeb

+24,97 mil.

na meziročních tržbách

+78,83%

růst organické návštěvnosti z Google

+29,16%

zvýšení konverzního poměru

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Nová struktura a optimalizace PPC převzatých po předchozí agentuře
  2. Spárování a chytré bidování produktů na srovnávačích zboží
  3. Vyladění UX detailu produktů a obsahu popisků každého produktu na základě zjištění z uživatelského výzkumu
  4. Nová struktura kategorií a jejich obsahu dle analýzy KW
  5. Nasazení jednokrokového košíku a optimalizace konverzního poměru nákupního procesu podle uživatelského testování
  6. Vylepšení zákaznické podpory, zavedení automatizovaného online chatu a prodloužení doby hotlinky

Jak to vidí klient?

Udirny.cz: 1 milion měsíčně do půl roku

+1 075 753 Kč

měsíčně po půl roce ze 150 000 Kč

+224%

zvýšení tržeb z PPC kampaní

-33%

snížení PNO z placených kanálů

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Nová strukura PPC a jejich pravidelná optimalizace
  2. Uživatelské testování a expertní CRO audit při redesignu
  3. Zavedení Product Ads na Heurece pro vlastní produkty
  4. 100% správné přesměrování starých domén na nové
  5. Nová struktura kategorií a jejich obsahu dle analýzy KW
  6. Vytvoření speciálních vstupních stránek na klíčová slova mimo kategorie
  7. Zavedení nových kanálů Favi a Biano
  8. Retargeting na Facebooku

Jak to vidí klient?

"Na Pavla jsem dostal doporučení ze Shoptetu a nezklamalo. Pomohl nám nastavit marketing po rebrandingu, takže jsme ve výkonnostních kanálech rychle vyrostli o pořádný kus. Následná pomoc s UX při redesignu nám zvedla konverzní poměr o víc než 45 %. Aktuálně po 3 společných letech jsme na 13násobku tržeb a stále lámeme nové rekordy."

Kamil Kaisermajitel Udirny.cz

Craftholsters.com: 146,61 % vyšší tržby po redesignu e-shopu

+104 268 USD

měsíčně navíc na tržbách

+162,44%

zvýšení konverzního poměru

-20,43%

snížení PNO z placených kanálů

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Uživatelský výzkum a testování už na původním e-shopu
  2. Zapracování best practices do redesignu
  3. Přepracování PPC a zavedení automatizace
  4. 100% správné přesměrování starých domén na nové
  5. Nová struktura kategorií a jejich obsahu dle analýzy KW
  6. Optimalizace nákupního procesu

Jak to vidí klient?

"Pavel má odstup od projektu a vie sa na všetko pozriet z inej perspektívy, dáva dobré nápady. Má komplexný pohľad na projekt, nie len na ciastkove zadania a úlohy. Veľmi oceňujem jeho vecnú, logickú a efektívnu komunikáciu."

Viktor Kováčmajitel Craftholsters.com

FORLIVING.cz: 250% tržby po půl roce spolupráce

+2,43 mil.

měsíčně navíc po půl roce

+521%

růst tržeb z Google Ads

+92%

na tržbách z Google organic

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Přepracování nevhodně nastavené analytiky
  2. Vyřešení UX nedostatků a zapracování best practices do webu
  3. Audit PPC, vytvoření a zacílení nových kampaní
  4. Automatizace Shoppingu a dalších kampaní
  5. Workshop obsahového SEO pro adminy
  6. Čištění odkazového profilu + pravidelný linkbuilding
  7. Vyřešení problémů z hodnocení na Heuréce
  8. Oprava nesprávně zpracovaného technického SEO

Jak to vidí klient?

"Během spolupráce s Pavlem jsme obratově vyrostli už bezmála 10×. Po celou dobu oceňuji jeho široký přesah do všech témat marketingu, na která jsme v rámci stovek hodin narazili. Pavel je vždy koncentrovaný a připravený nacházet nové příležitosti a správná řešení problémů. Pomohl nám vybudovat silný a autonomní marketingový tým, se kterým tvoří v konzultační rovině úzkou vazbu."

Jiří Urbánekmajitel FORLVING.cz

vLesku.cz: 313 % z PPC za poloviční cenu

+137%

meziroční růst tržeb e-shopu

+313%

zvýšení tržeb z PPC kampaní

-41.86%

snížení PNO z placených kanálů

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Restrukturalizace původních PPC
  2. Odhalení a odstranění míst, která žrala většinu kreditu
  3. Rozšíření PPC o nejnovější možnosti cílení
  4. Spárování produktů a chytré biddování na Heuréce a Zboží.cz
  5. Optimalizace Google feedu a povolení 100 % produktů pro Google Shopping
  6. Analýza fungujících KW v PPC pro jejich zaměření v oblasti SEO

Jak to vidí klient?

"Z ročního průběhu kampaní mám radost. Oproti spolupráci se shopsysem děláme větší obraty s výrazně menším PNO, což je naprosto zásadní rozdíl! Čísla mluví jasně."

Ing. Alexis Papadopuloszakladatel vLesku.cz

ProfiKvetinace.cz: Z nuly na 450 000 Kč měsíčně

+418%

zvýšení tržeb po půl roce

+105%

zvýšení organické návštěvnosti

+133%

růst po dalších 2 letech spolupráce

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Zavedení a optimalizace inspirátorů zboží
  2. Přepracování PPC a zavedení automatizace.
  3. Úprava architektury e-shopu.
  4. Spárování produktů na srovnávačích zboží.
  5. Automatizace biddování na Heuréce a Zbozi.cz
  6. Kontrola nad investicemi díky automatizovaným importům nákladů do GA

Jak to vidí klient?

"Na začátku nám Pavel nejvíce pomohl s ušetřením peněz za kredit v PPC se stejným výsledkem přijatých objednávek. Následně jsme se zaměřili na jejich růst. Nyní s Pavlem spolupracujeme už na 6 e-shopech."

Petr Bílýmajitel ProfiKvetinace.cz

Napište si o lepší výsledky e-shopu

„Pavel posunul náš eshop dopředu s pomocí UX, SEO, PPC a analytiky. Vždy rychle odpověděl na naše otázky a přidal více než pouhou zkušenost, aby se naše vágní myšlenky proměnily v pracovní řešení. Každý, kdo pracuje v e-cemmerce, potřebuje vedení k tajemnějším vodám tohoto neustále se měnícího prostředí a my v Proximu máme štěstí, že Pavel je náš průvodce.“

Vojtěch PtáčekProBazen.cz

"U Pavla oceňuji zejména profesionální přístup a velkou odbornost. Pomohl a pomáhá nám celý e-shop restartovat, upravit věci, které nebyly funkční včetně všech mrtvých odkazů, komplet předělání kampaní a práce se SEO. Vše se samozřejmě kladně projevuje v meziročních srovnáních a jsem velmi rád za naší spolupráci. Všichni u nás ve firmě mi toto rozhodnutí také kvitují."

Radek Haleckýmajitel KovoPolotovary.cz

„Spolupráci s Pavlem mohu jen doporučit. Je to profesionál s velkým přehledem napříč celým on-line marketingem. Díky svým rozsáhlým zkušenostem umí dobře poradit jak při volbě, tak následné realizaci zvolené on-line marketingové strategie. Své znalosti neustále rozvíjí a k jeho velkým benefitům patří dodržování slíbených termínů.“

Petr NacházelMarketing specialist v KetoDiet.cz

„Pavel nás zaujal kromě odbornosti hlavně individuálním přístupem – řešíme to, co nás akutně „pálí“ a v dané chvíli přináší největší efekt. Systém Shoptetu je mu dobře znám, takže jsme se rychle dostali k řešení konkrétních problémů našeho sortimentu a marketingu s tím spojeného. Za nás určitě doporučujeme, protože výsledky hovoří samy za sebe – po půlroce máme měsíční obrat o 120 % vyšší.“

Zdena Lívanskázakladatelka e-shopu babyhill.cz

„Z ročního průběhu kampaní mám radost. Oproti spolupráci se shopsysem děláme větší obraty s výrazně menším PNO, což je naprosto zásadní rozdíl! Čísla mluví jasně.“

Alexis Papadopulosmajitel vLesku.cz

„S panem Tlapákem spolupracujeme již několik let. Je to velmi platný člen našeho týmu. Pomáhá nám rozvíjet naše nápady a přináší kritické myšlení. Sám je velkým přínosem především protože přináší neustálé nápady na vylepšení eshopu a zákaznických služeb. S jeho pomocí se nám daří růst každý měsíc o desítky procent.“

Tomáš Novotnýmajitel Artisan.cz

„Pavel má odstup od projektu a vie sa na všetko pozriet z inej perspektívy, dáva dobré nápady. Má komplexný pohľad na projekt, nie len na ciastkove zadania a úlohy. Veľmi oceňujem jeho vecnú, logickú a efektívnu komunikáciu.“

Viktor Kováčmajitel Craftholsters.com

„Měl jsem možnost s Pavlem hovořit 20 minut. Můžu říci, že to bylo mých nejlépe investovaných 20 minut vůbec. Každému, kdo si neví rady a potřebuje nakopnout, doporučuji konzultaci s Pavlem.“

Vit SchaffarczikSchaffarczik.cz

„Požádala jsem Pavla o zhodnocení mého webu a radu, jak dále postupovat. Byla jsem velice příjemně překvapená, jak skvělé a propracované odpovědi jsem se dočkala. Pro mé produkty pro pohyb dětí rozpracoval plán marketingových aktivit. Vše, co mi napsal, má nejen hlavu a patu, ale doporučil mi i aktivity, které mě nenapadly. Je to odborník, který ví, jak na daný sortiment zboží či služeb. Smekám.“

Lenka SobkováGabiGym.cz

„Konstruktivní a věcné znalosti. Rád poradí.“

Ruslan SkopalCoowner v Trenýrkárna.cz

„Musím upřímně Pavlovi poděkovat, protože mi pomohl ujasnit, jak mají vypadat emailové kampaně, přistávací stránka pro návštěvníky e-shopu a jak přistupovat k práci s Facebookem. Po rozhovoru mám ucelenější představu, kam se bude ubírat můj byznys.“

Michal Šatara

„Každoroční růst v řádu vyšších desítek až stovek procent během několikaleté spolupráce s Pavlem mluví za vše.“

Jiří Urbánekmajitel FORLIVING.cz

„Pavel nám optimalizací stránek e-shopu pomohl se zvýšením konverzního poměru. Nejvíc se mi spolupráci líbí přesné dodržování termínů a schopnost najít a řešit problémy.“

Pavel NovotnýMegasladkosti.cz

"Na začátku nám Pavel nejvíce pomohl s ušetřením peněz za kredit v PPC se stejným výsledkem přijatých objednávek. Následně jsme se zaměřili na jejich růst. Nyní s Pavlem spolupracujeme už na 6 e-shopech."

Petr Bílýmajitel ProfiKvetinace.cz

"Od Pavla jsem z auditu dostal neskutečný výčet zpětné vazby od UX až po Google Ads. Nešlo pouze o pár doporučení ale o opravdu komplexní pohled do zákulisí našeho e-shopu. Nyní mě čeká vše postupně projít a zapracovat, ale těším se na to, protože s takhle podrobnou zpětnou vazbou je radost dál pracovat."

Ondřej Vrabecmajitel ZahradníZábava.cz
Jméno*
E-mail*
Telefon
Zpráva*