Pokud provozujete e-shop, zbožové vyhledávače pro vás mohou být jedním z nejdůležitějších kanálů. Často zde není složité uspět, přesto tento kanál spousta obchodů podceňuje.
Konečný výsledek ve zbožácích kromě ceny a dostupnosti z mého pohledu ovlivňuje několik zásadních faktorů. A ty také kontroluji:
Aby mohl e-shop na srovnávačích zboží vůbec něco nabízet, potřebuje tam dostat data o svých produktech. K tomu slouží speciální XML feedy. Pokud už fungujete na Heuréce nebo Zboží.cz, jistě je také máte. Jejich kvalita z velké části rozhoduje, o tom, jak budete na srovnávačích úspěšní. Naštěstí si je můžete nechat zkontrolovat online. Český nástroj pro optimalizaci srovnávačů Mergado totiž nabízí audit XML zdarma.
Párujete produkty? Bidujete? Napište mi, jak se vám to daří a pochlubte se vašimi fintami v komentářích.
Na jakém místě se denně potkává nejvíc lidí? Je to supermarket, kavárna nebo škola? Částečně je to pravda – i tam jsou na sociálních sítích. A to jak jako značka na těchto místech komunikujete může stát za vaším úspěchem, ale i za totálním propadem.
Mě proto v úvodní analýze zajímá, jak si na sociálních sítích stojíte. Odpovězte si i vy na mé otázky z dalšího článku.
Komentáře