Sociální sítě aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? IX.

socialni-site

Není to už zdaleka o tom, kolik fanoušků máte. Organický dosah příspěvků se odráží od toho, jak dobře na Facebooku komunikujete a jak na vás uživatelé reagují. Obrovský potenciál má rovněž reklama na sociálních sítích. Rozhodně neplatí mýtus, že sociální sítě nemohou přivádět nové zákazníky – může tomu být úplně naopak. Jen když víte jak.

Při úvodní analýze sociálních sítí si pokládám zejména tyto otázky:

  • Registrace – Má web založený a kompletně vyplněný profil na všech nejpoužívanějších sociálních sítích, aby zde mohli uživatelé najít potřebné informace a web mohl přinejmenším oficiálně reagovat na zmínky o něm?
  • Komunikace – Jak web na sociálních sítích komunikuje? Odpovídáte na dotazy pokorně a prozákaznicky? Jak uživatelé reagují na vaše příspěvky?
  • Publikační plán – Je k dispozici připravený publikační plán příspěvků nebo alespoň seznam typů příspěvků, o kterých víte, že fungují? Je správně aplikován a provázán s dalšími aktivitami marketingu a celého vašeho byznysu?
  • Facebook Ads a remarkting – Podporujete fungující příspěvky placenou reklamou? Snažíte se znovu oslovit uživatele, kteří navštívili váš web, ale nekonvertovali?

Jste pro vaši cílovou skupinu k dispozici na sociálních sítích? Komunikujete a reagujete na uživatele? Máte pro-zákaznický přístup v krizové komunikaci, nebo jste drzí a arogantní? Všechno vidí i ostatní uživatelé. Proto se to odráží i na vašich obchodních výsledcích.

Podělte se se mnou v komentářích o své zkušenosti se sociálními sítěmi.

Měřit, vyhodnocovat, měřit, vyhodnocovat, měřit, vyhodnocovat …

Je skvělé provozovat veškeré aktivity, které na web přivedou ty správné návštěvníky a dělat vše pro to, aby na webu konvertovali. Je to ale střelba na slepo, pokud vše správně neměříte a nevyhodnocujete. Proto jako nejdůležitější oblast, která musí fungovat, je webová analytika.

Co při úvodní analýze webové analytiky kontroluji, abych byl schopen v budoucnu správně určovat směr a řídit aktivity a investice v marketingu, uvidíte v posledním díle.

< Srovnávače zboží | Webová analytika >

Pavel Tlapák

Malým a středním firmám pomáhám získat z internetu dostatek zákazníků, aby se o jejich hledání nemuseli starat a mohli se naplno věnovat tomu, co umí a co v životě opravdu dělat chtějí.

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *