[Říjen] Penalizuje vás Google?

rijen

Září přineslo hodně důležité změny, které by vám rozhodně neměly utéct. Aktualizaci algoritmu Google, novinky v PPC remarketingu anebo checklisty pro kontrolu vašeho webu. Rád se o ně nyní s vámi podělím.

1. Pavel Tlapák: Proč e-shopům nefunguje marketing?
Na začátku týdne se mnou vyšel tištěný rozhovor na portále webov.cz. Michal Husák si se mnou povídal o konkrétních trendech v online marketingu. Řešili jsme, jaké jsou nejčastější chyby e-shopů, jak získat pro svůj web návštěvnost zdarma a další zajímavá témata.

2. Tučňák je tady – pozor na penalizaci! Google aktualizoval svůj algoritmus.
Penguin 4.0 se zaměřuje zejména na nepřirozený linkbuilding a porušování webmaster Guidelines. Zejména link schemes. Pokud zjistí jejich porušení, dochází k výraznému snížení hodnocení (algoritmické penalizaci).

Jestliže chcete předejít skokovým poklesům pozic a organické návštěvnosti z vyhledávače Google, důrazně vám doporučuji zjistit si o této aktualizaci maximum. Obzvlášť pokud jste dříve získávali odkazy výměnou, hromadně registrovali do katalogů či využívali jiné formy nepřirozeného budování zpětných odkazů. Nejlépe se ochráníte, když si analyzujete odkazy, které na váš web směřují a následně se od těch škodlivých u Google distancujete.

3. Tohle musíte vyzkoušet! Sklik spustil dynamický retargeting.
Máte-li e-shop, remarketing/retargeting by pro vás měl být jednou z nejvíce profitabilních cest, jak získat zákazníky. O to více by vás měla zajímat novinka Skliku. Ten nyní nabízí tzv. dynamický retargeting. Díky němu oslovíte stávající návštěvníky svých stránek přímo s nabídkou konkrétních produktů, které si prohlíželi, ale ještě nenakoupili. Ušetříte tak na přípravě bannerů a uživatelům ukážete vždy personalizovanou nabídku přímo toho, o co se zajímali.

4. AdWords (konečně) cílí remarketing napříč různými zařízeními
Co to pro vás znamená? Například, pokud si uživatel prohlíží váš web z mobilu, můžete na něj následně cílit bannerovou či textovou reklamu, i když bude používat desktop či tablet. A v čem to pomůže? 60 procent konverzí začíná na jednom zařízení a končí na jiném. A právě toho můžete využít a své konverze ještě více podpořit!

5. To nejlepší na konec: Vylepšete si svůj web díky českým best practices checklistům

PS:
Nevíte jak na marketing? Jak a jestli vůbec používat PPC, SEO, Facebook, mailing anebo něco jiného? Chybí vám ucelená strategie? Tak neváhejte a přijďte si ji připravit na mé školení. Kromě toho jsem pro vás připravil také výběr mých nejlepších postupů pro jednotlivé marketingové kanály.

Pavel Tlapák

Malým a středním firmám pomáhám získat z internetu dostatek zákazníků, aby se o jejich hledání nemuseli starat a mohli se naplno věnovat tomu, co umí a co v životě opravdu dělat chtějí.

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *