PPC, RTB a remarketing aneb Jak řeším úvodní analýzu webu? VII.

ppc

Placená reklama umožňuje dostat se ihned na top pozice vyhledávačů, získat nejlepší bannerové pozice nebo například oslovovat uživatele zpětně po návštěvě webu. Pro každého je vhodná trochu jiná strategie, ale vychází z velice podobného základu. Je několik, otázek, které si kladu vždy:

  • Existence PPC – Využívá se vůbec nyní této oblasti marketingu? Jaké možnosti jsou vhodné?
  • Struktura – Odpovídá struktura kampaní a sestav struktuře webu? Cílí na všechna vhodná témata?
  • Remarketing a RLSA – Jak oslovujete uživatele, kteří byli na webu, ale nepoptali? A jak oslovujete třeba ty, kteří už byli v košíku nebo vyplňovali objednávkový formulář?
  • Brand – V naprosté většině případů se vyplácí cílit na svůj brand. Jste ve vyhledávání vaši značky první v placeném vyhledávání nebo místo obsazuje konkurence?
  • RTB – Máte dost unikátních uživatelů na to, abyste využívali RTB? Jak je nejlepší RTB pro váš byznys využít?
  • Testování – Jak PPC využít k testování nejen samotných PPC, ale i pro SEO a další oblasti?
  • Vyhodnocení – Odpovídají výsledky požadavkům? Kde jsou nejzásadnější problémy v ceně, klíčových slovech, reklamách, cílových stránkách nebo ještě někde jinde?

Vyžíváte PPC? Oslovujete pomocí remarketingu uživatele, kteří na vašem webu ještě neprovedli konverzi? Pokud ne, tak doporučuji to alespoň vyzkoušet. V ČR nejlépe na Skliku nebo v AdWords, do kterého vám jako Google Partner můžu zajistit úvodní kredit až 1 500 Kč zdarma. Napište mi o promo kód do komentářů nebo na můj e-mail partak@paveltlapak.cz.

A jestli se chcete v oblasti PPC vzdělávat, je ideální začít studovat na zaklik.cz od české top PPC specialistky Petry Větrovské.

E-shopy pozor! Srovnejte si zboží.

Na podobné bázi – aukci a platbě za proklik fungují také srovnávače zboží. Ty jsou zajímavým zdrojem velice relevantní návštěvnosti. Obzvláště, pokud máte známý a cenově konkurenční produkt. Co je zapotřebí pro to, aby byl e-shop na srovnávačích zboží úspěšný? To řeším v dalším díle seriálu. Přečtěte si jej.

< E-mail marketing | Srovnávače zboží >

Pavel Tlapák

Malým a středním firmám pomáhám získat z internetu dostatek zákazníků, aby se o jejich hledání nemuseli starat a mohli se naplno věnovat tomu, co umí a co v životě opravdu dělat chtějí.

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *