Školení online marketingu

Tvorba strategie, která prodává

Naučte se nejlepší postupy pro online marketing a odneste si základ své nové fungující strategie.

1. Připravíte si základ své vlastní online strategie

2. Naučíte se nejlepší taktiky pro SEO, PPC, e-mail, FB ...

3. Propojíte reklamní kanály do strategie, která prodává

Praha - únor 2017

Minimum nu(t/d)né teorie. Maximum ihned aplikovatelné praxe.

Co vám školení dá?

1. Připravíte si marketingovou strategii

I. TEORETICKÁ ČÁST (9:00 - 10:00)

Proč vám marketing nefunguje?!

Proč se z 99 % návštěvníků nestávají zákazníci?
10 nejčastějších chyb, které dnes nejspíše děláte.
Jak uchopit marketing, aby byl efektivní a vydělával?
...

I. PRAKTICKÁ ČÁST (10:15 - 12:00)

Vytvoříme vaši novou strategii

Kdo jsou vaši zákazníci a kde se nacházejí?
Čím je nejlépe oslovíte a přitáhnete na web?
Jak návštěvníky postupně dovedete až k objednávce?
...

Využijeme zásadní taktiky, které konkurence zatím opomíjí. Zákazníky zachytíte a dovedete až k objednávce.

SPOLEČNÝ OBĚD V CENĚ ŠKOLENÍ (12:00 - 13:00)

2. Naučíte se nejlepší marketingové postupy

II. TEORETICKÁ ČÁST (13:00 - 13:30)

Co (ne)dává v marketingu smysl?

Mám dělat SEO, PPC, Facebook anebo raději e-mailing?
Jaké jsou možnosti jednotlivých reklamních kanálů?
A jak je propojit v efektivní strategii, která vydělává?
...

II. PRAKTICKÁ ČÁST (13:40-14:40, 14:50-15:50)

Objevíte nejefektivnější taktiky

Odhalím, co přesně jsou moje nejlépe fungující metody.
Jak konkrétně postupovat v SEO, PPC, e-mailingu, FB...?
Jak optimalizovat web, aby získal více zákazníků?
...

Získáte fungující základy a jednoduše aplikovatelné kroky ze SEO, PPC, e-mailingu, srovnávačů zboží, Facebooku, UX a dalších. Navíc si ke každé z oblastí odnesete checklisty, abyste na nic nezapomněli.

3. Celé to efektivně rozhýbete

III. TEORETICKÁ ČÁST (16:00 - 16:20)

Jak efektivně rozjet marketing?

Čím začít, abyste výsledky viděli co nejdříve?
Jakých 20 % z činností vám přinese maximum výsledků?
Jak se dále rozvíjet, abyste svůj projekt stále posouvali?
...

III. PRAKTICKÁ ČÁST (16:20-17:00)

Budeme měřit a optimalizovat

Kam se (ne)dívat v Google Analytics?
Jak efektivně vyhodnocovat marketing a svoji práci?
Co je to atribuce a proč se bez ní neobejdete?
...

Tím to nekončí! Po poslední části se přesuneme do restaurace,
kde můžeme diskutovat o vašich projektech a dále se společně bavit v neformálním duchu.


Pro koho je školení určeno?

Majitelé a provozovatelé webu nebo e-shopu

  • Získáte komplexní pohled na svůj web a marketing.
  • Odnesete si spoustu nových námětů pro svůj projekt.
  • Navíc budete schopni lépe argumentovat a hlídat kvalitu výstupů vašich dodavatelů nebo zaměstnanců.

Markeťáci, specialisté a vývojáři

  • Ucelíte a vyjasníte si roztříštěný pohled na marketing.
  • Dokážete lépe využít propojení reklamních kanálů.
  • Naučíte se mé nejdůležitější postupy, které můžete ihned začít využívat u svých klientů.

Připravil jsem pro vás celou řadu BONUSů

Návody a checklisty, ať na nic nezapomenete

Články, videa a další zdroje pro váš rozvoj

30 minut Skype konzultace zdarma

E-mailové konzultace
30 dní zdarma

Sleva 25 % na školení copywritingu

Slevy na nástroje, webhosting a reklamu

Cena za celodenní kurz

3 333 Kč bez DPH

Zaujalo vás školení? Podělte se s přáteli:

Města a termíny

Školení proběhne v Praze. Od 9 do 17 hodin.

Přesnou adresu a další informace včas zašlu e-mailem.

Praha - únor 2017 (bude upřesněno)

Nehodí se vám termín nebo místo kurzu? Nezoufejte. Napište mi na partak@paveltlapak.cz a něco vymyslíme.

Lektor: Pavel Tlapák

Prostřednictvím optimalizace webu a online marketingu pomáhám e-shopům, malým a středním firmám k více zákazníkům z internetu. Specializuji se na hledání nejefektivnějších metod, které pak denně aplikuji u svých klientů a jako lektor předávám dál.

Co o školení říkají absolventi?

„Nebylo pro mě snadné pochopit o čem vlastně ten online marketing je a najít někoho, kdo by mi dokázal vysvětlit vše stručně a jasně, bylo skoro nemožné. Pavel mi ukázal, jak na to, a pochopil jsem, že se to vše složitě jenom tváří. Teď už to pro mě bude hračka.“

Jan Křížlinkubuilder a SEO specialista

„Skvělý průvodce online marketingem za jediný den! Žádná zbytečná teorie. Jiné kurzy končí přípravou vlastní strategie – Pavel u ní začíná. A naučil nás to hlavní – jak ji efektivně realizovat. Na srovnatelné školení, které přináší okamžité výsledky, jsem zatím nenarazila.“

Zuzana Veselácopywriteka

„Měla jsem z vašeho školení opravdu velmi dobrý dojem vzhledem k širokému záběru, profesionalitě a přitom lidskému přístupu. Hledala jsem partnery, kterým bych mohla po předchozích nevalných zkušenostech bez obav svěřit chystající se projekty a doufám, že jsem ho ve vás našla.“

Dagmar Čechovámajitelka Novedvere.cz

„Školenie bolo veľmi kvalitné a prínosné. Nové vedomosti sme vyskúšali aj na eshope, kde sa čoskoro počet objednávok zvýšil o viac ako 100 %. Nakoľko hodnotím školenia od Pavla len kladne, určite by som ho odporúčal všade, kde potrebujú profíkov v oblasti marketingu a predaja na internete.“

Peter Szajkomajitel MAEN s.r.o.

„Jednoduše - Bylo to supr!“

Stále si nejste jistí?

Podívejte se na některé palčivé otázky, na které odpovím:

„Co je na webu vhodné kontrolovat?“
„Jak na firemní blog, aby fungoval?“
„Proč nám Facebook nikdo nelajkuje?“
„Jak co nejlépe využít reklamy na Facebooku?“
„Jak dělat a automatizovat e-mail marketing?“
„Které PPC kampaně jsou nejefektivnější?“
„Jak vyhledávače doopravdy řadí výsledky?“
„Jak se dostat na první místo ve vyhledávači?“
„Jak mi pomůže dynamický remarketing a RLSA?“
„Jak si ušetřit čas a zautomatizovat maximum věcí?“
„Jaké nástroje k tomu všemu použít?“

... a další dotazy včetně těch, které vznesete.

Jak nad marketingem (nejen e-shopů) přemýšlím?

Měl jsem tu čest popovídat o tom na MladýPodnikatel.cz. Rezonuje můj pohled s tím vaším?

Nejčastější dotazy

+ Nebude v kurzu jen obecná vata?

NE! Odnesete si základ vlastní strategie. Budete vědět, co přesně máte udělat pro její rozhýbání. Odhalím vám svoje nejlépe fungující postupy, které denně s úspěchem aplikuji u svých klientů.

+ Není 1 den na tolik věcí přeci jen málo?

Za 8 hodin hodin vám předám maximum z toho, co mám ověřené, že funguje. Navíc dostanete spoustu dalších materiálů a odkazů na zajímavé zdroje, abyste se dál mohli sami snadno rozvíjet.

+ O čem tohle školení vlastně je?

Vybral a propojil jsem to nejlepší z reklamních kanálů. Vše jsem sestavil do snadno aplikovatelných kroků, které vám předám. Bořím mýty - vytvoříte si nový pohled na online marketing.

+ Jsem začátečník, je kurz vhodný pro mě?

Vše vysvětluji postupně od základů. Sice vám v tak krátké době nestihnu ukázat např. registraci do Google Analytics nebo vytváření celých PPC kampaní, ale dostanete ode mě zdroje, odkud se to můžete naučit.

+ Jak dlouho kurz trvá?

I s obědem 8 hodin. Začneme v 9 a skončíme cca v 17. Poté se přesuneme do restaurace a neformálně můžeme probrat vaše projekty. Otevřeně se mě budete moci zeptat na vše, co vás zajímá.

+ Jak je to s obědem a občerstvením?

Jsou v ceně! Společně zajdeme do nedaleké restaurace a objednáme si denní menu a nealko pití nebo pivo. V učebně bude navíc po celý den připraveno pití, káva, ovoce a další občerstvení.

+ Potřebuji notebook?

Ne. Dostanete všechny materiály, do kterých si můžete dělat poznámky. Vše budu také promítat. Nicméně, abyste si některé postupy mohli ihned vyzkoušet, můžete si notebook přinést.

+ Bude k dispozici Wifi a počítače?

Wifi ano. Dostanete přihlašovací údaje a heslo. Celou dobu budeme pracovat online. Počítače v učebně ale nejsou, protože je nepotřebujeme. Pokud potřebujete, vezměte si notebook.

+ Dostanu nějaké podklady?

ANO! Dostanete podklady ke všemu, o čem budeme mluvit. Mám připraveny checklisty, abyste na nic nezapomněli. Odnesete si spoustu dárků a po školení zašlu ještě doplňující informace a zajímavé zdroje.

+ Jak složité je se na školení dopravit?

Vždy vám vysvětlím nejsnazší cestu městskou nebo vlastní dopravou. Ve většině případech je parkování zdarma blízko budovy učebny. Vše vám zašlu s dostatečným předstihem.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište na partak@paveltlapak.cz.