Pavel? Je jak Ano, šéfe! pro e-shopy...

... přijde, rozhlédne se a zjistí, kde jsou na webu a v marketingu největší průšvihy. Kde může e-shop ušetřit či vydělat. Rozdá úkoly, ukáže jak na to. S tím těžším sám pomůže nebo přivolá na pomoc vhodné specialisty. Výsledkem je rychlá stabilizace e-shopu a jeho následný růst!"

Jsem Pavel Tlapák

Za 13 let v oboru jsem si už dávno odpracoval hranici mistrovství 10 000 hodin.

Nejsem teoretik - ještě před online marketingem a CRO jsem začínal programováním webů a grafikou. Pro jsem pro programátory, ajťáky a grafiky rovnocenným partnerem a pro vás jedinečným prostředníkem pro argumentaci. Už vás nebudou tahat za nos. Vím, co je možné, kolik to může stát a kolik to zabere času.

Za kvalitu ručím svým dobrým jménem a ruku do ohně dám i za své kolegy. Pomohl jsem vyrůst už desítkám e-shopů - podívejte se na výsledky mé práce.

Výsledky až na prvním místě

Od svých 16 se točím kolem webů. U agentur i nezávislých specialistů se za celou dobu běžně setkávám s otřesnými přístupy k práci a vztahům s klienty.

Těm se to nelíbí. Většinou ale zůstávají. Po několika stejných zkušenostech za sebou ztrácí sílu řešit, že jim dodavatelé:

  • Nastavují paušály, za kterými není vidět konkrétní práce.
  • Nekomunikují a nedodržují termíny.
  • Dokola jen slibují - pozice, návštěvnost, cokoliv ...
  • Tahají znova a znova peníze bez zjevně odvedené práce a dosažených výsledků.
  • Nechávají si platit za nesmyslné analýzy, reporty a další činnosti, které nemají žádný přínos a jsou to jen papíry do šuplíku.
  • Do konečné ceny ukrývají luxusní pracovní auta, telefony, drahé služební cesty, platy pro X úrovní korporátního vedení a další zbytečnosti, o kterých se samozřejmě nezmiňují.

Vím, že k něčemu podobnému nikdy nechci sklouznout. Mám své morální pracovní i osobní zásady:

  1. Nevytvářím 100stránkové analýzy a reporty, které stejně nikdo nečte. Rovnou navrhuji akční plán a rozděluji konkrétní úkoly.
  2. Termíny dodržuji vždy. Když ale vím, že nejsem schopný jej stihnout, dávám vědět včas a rovnou nastavuji termín nový. Reaguji operativně, nejpozději však do 2 dnů.
  3. Za každou mojí proplacenou činností chci vždy vidět jasný přínos.
  4. Nemám rád paušály bez viditelné práce. Klienti vždy vědí, na čem pracujeme a jaký konkrétní přínos to pro e-shop má.
  5. Neslibuji předem pozice, návštěvnost ... – zkrátka metriky, které nelze reálně garantovat. Přesvědčuji byznysovými výsledky.

„Spolupráci s Pavlem mohu jen doporučit. Je to profesionál s velkým přehledem napříč celým on-line marketingem. Díky svým rozsáhlým zkušenostem umí dobře poradit jak při volbě, tak následné realizaci zvolené on-line marketingové strategie.Své znalosti neustále rozvíjí a k jeho velkým benefitům patří dodržování slíbených termínů.“

Petr NacházelMarketing specialist v KetoDiet.cz

„Pavel nás zaujal kromě odbornosti hlavně individuálním přístupem – řešíme to, co nás akutně „pálí“ a v dané chvíli přináší největší efekt. Systém Shoptetu je mu dobře znám, takže jsme se rychle dostali k řešení konkrétních problémů našeho sortimentu a marketingu s tím spojeného.. Za nás určitě doporučujeme, protože hovoří samy za sebe – po půlroce máme měsíční obrat o 120 % vyšší.“

Zdena Lívanskázakladatelka e-shopu babyhill.cz

„Konstruktivní a věcné znalosti. Rád poradí.“

Ruslan SkopalCoowner v Trenýrkárna.cz

Chcete o mě a mojí práci zjistit víc?

Přečtěte si rozhovor pro Svět Úspěšných anebo se podívejte na rozhovor pro MladyPodnikatel.cz:

Certifikovaný partner Google i Seznamu

Úroveň svých kompetencí pravidelně prověřuji přímo u samotných služeb.


Nejsem na to sám

Brouk Pytlík, který všechno umí, všechno zná? Jasně, že ne! Pravda - hromadu toho zvládnu sám a nejen v marketingu. I v programování anebo grafice. Takže nebudeme muset shánět dalších tisíc lidí kolem na každou prkotinu. 

Poznám ale, na co už nestačím.

Realizaci úkolů z některých oblastí proto svěřuji specialistům, jejichž práci mám sám 100% ověřenou.


Napište si o lepší výsledky e-shopu

Už víte, s čím potřebujete pomoct? Nebo v tom ještě nemáte jasno a potřebujete se poradit? V každém případě mi napište.

Jméno*
E-mail*
Telefon*
Zpráva*