AdWords – Nástroj pro testování reklam 2016

adwords-nastroj
Google dal opět ve vyhledávání více prostoru reklamám. Po nedávné změně, kdy zmizely reklamy na pravé straně a přibyla reklama na 4. pozici, nyní rozšířil text reklam téměř na dvojnásobek. Očekávám, že se díky tomu 20 % prokliků přesune z organického vyhledávání právě do PPC.

Otestujte si délku reklam

Na internetu jsem zatím nenašel žádný nástroj (kromě samotných AdWords), který délku reklamy ověří a reklamu ukáže, tak jsem si ho sestavil sám. Stáhněte si jej a využijte dle své libosti.

Stáhnout nástroj pro testování AdWords reklam

Dodržujte pravidla

Reklamy se nyní skládají z 5 částí. Některé z nich mají svá omezení na počet znaků:

  • Cílová URL – URL, na kterou odkazujete.
  • První část nadpisu (Nadpis č. 1 – max 30 znaků) – Zde je vhodné uvést klíčové slovo, na které cílíte (+případně další info, podle místa).
  • Druhá část nadpisu (Nadpis 2 – max 30 znaků) – Sem můžete uvést hlavní benefit spolupráce nebo to, co uživatelům přinese.
  • Trasa (max 15 / max 15 znaků) – Zobrazená cesta URL. Nyní se skládá ze 2 částí. Do nich je vhodné vložit cílené klíčové slovo.
  • Popis (max 80 znaků) – Tady doporučuji doplnit benefity anebo použít výzvu k akci (např.: Podívejte se na .. a …). Sdělte uživatelům, jaké informace na stránce najdou a co od vás dostanou.

Vylaďte reklamy na maximum

  1. Používejte v nadpisu a textu reklamy klíčové slovo.
  2. Reklamy připravujte co nejvíce odpovídající hledanému dotazu.
  3. Používejte v reklamách tzv. výzvy k akci (podívejte se, kupte, najděte, …).
  4. V textech pracujte s vašimi benefity. Ukažte uživatelům, jaký přínos pro ně má spolupráce s vámi.
  5. Reklamy 3x zkontrolujte. Chyby a překlepy odradí od prokliku snad všechny.
  6. Vyplňujte Trasu. Využijte v ní i klíčové slovo.
  7. Používejte všechna rozšíření reklam.
  8. Podívejte se na reklamy konkurence. Neopisujte. Odlište se.
  9. Vždy připravte v sestavě 2 různé reklamy. Otestujte, která si vede lépe.

Pavel Tlapák

Malým a středním firmám pomáhám získat z internetu dostatek zákazníků, aby se o jejich hledání nemuseli starat a mohli se naplno věnovat tomu, co umí a co v životě opravdu dělat chtějí.

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *