Pavel? Je jak Ano, šéfe! pro e-shopy...
... přijde, rozhlédne se a zjistí, kde jsou na webu a v marketingu největší průšvihy. Kde může e-shop ušetřit či vydělat. Rozdá úkoly, ukáže jak na to. S tím těžším sám pomůže nebo přivolá na pomoc vhodné specialisty. Výsledkem je rychlá stabilizace e-shopu a jeho následný růst!"
Jsem Pavel Tlapák
Za 13 let v oboru jsem si už dávno odpracoval hranici mistrovství 10 000 hodin.
Nejsem teoretik - ještě před online marketingem a CRO jsem začínal programováním webů a grafikou. Pro jsem pro programátory, ajťáky a grafiky rovnocenným partnerem a pro vás jedinečným prostředníkem pro argumentaci. Už vás nebudou tahat za nos. Vím, co je možné, kolik to může stát a kolik to zabere času.
Za kvalitu ručím svým dobrým jménem a ruku do ohně dám i za své kolegy. Pomohl jsem vyrůst už desítkám e-shopů - podívejte se na výsledky mé práce.
Výsledky až na prvním místě
Od svých 16 se točím kolem webů. U agentur i nezávislých specialistů se za celou dobu běžně setkávám s otřesnými přístupy k práci a vztahům s klienty.
Těm se to nelíbí. Většinou ale zůstávají. Po několika stejných zkušenostech za sebou ztrácí sílu řešit, že jim dodavatelé:
- Nastavují paušály, za kterými není vidět konkrétní práce.
- Nekomunikují a nedodržují termíny.
- Dokola jen slibují - pozice, návštěvnost, cokoliv ...
- Tahají znova a znova peníze bez zjevně odvedené práce a dosažených výsledků.
- Nechávají si platit za nesmyslné analýzy, reporty a další činnosti, které nemají žádný přínos a jsou to jen papíry do šuplíku.
- Do konečné ceny ukrývají luxusní pracovní auta, telefony, drahé služební cesty, platy pro X úrovní korporátního vedení a další zbytečnosti, o kterých se samozřejmě nezmiňují.
Vím, že k něčemu podobnému nikdy nechci sklouznout. Mám své morální pracovní i osobní zásady:
- Nevytvářím 100stránkové analýzy a reporty, které stejně nikdo nečte. Rovnou navrhuji akční plán a rozděluji konkrétní úkoly.
- Termíny dodržuji vždy. Když ale vím, že nejsem schopný jej stihnout, dávám vědět včas a rovnou nastavuji termín nový. Reaguji operativně, nejpozději však do 2 dnů.
- Za každou mojí proplacenou činností chci vždy vidět jasný přínos.
- Nemám rád paušály bez viditelné práce. Klienti vždy vědí, na čem pracujeme a jaký konkrétní přínos to pro e-shop má.
- Neslibuji předem pozice, návštěvnost ... – zkrátka metriky, které nelze reálně garantovat. Přesvědčuji byznysovými výsledky.
„Spolupráci s Pavlem mohu jen doporučit. Je to profesionál s velkým přehledem napříč celým on-line marketingem. Díky svým rozsáhlým zkušenostem umí dobře poradit jak při volbě, tak následné realizaci zvolené on-line marketingové strategie.Své znalosti neustále rozvíjí a k jeho velkým benefitům patří dodržování slíbených termínů.“
„Pavel nás zaujal kromě odbornosti hlavně individuálním přístupem – řešíme to, co nás akutně „pálí“ a v dané chvíli přináší největší efekt. Systém Shoptetu je mu dobře znám, takže jsme se rychle dostali k řešení konkrétních problémů našeho sortimentu a marketingu s tím spojeného.. Za nás určitě doporučujeme, protože hovoří samy za sebe – po půlroce máme měsíční obrat o 120 % vyšší.“
„Konstruktivní a věcné znalosti. Rád poradí.“
Chcete o mě a mojí práci zjistit víc?
Přečtěte si rozhovor pro Svět Úspěšných anebo se podívejte na rozhovor pro MladyPodnikatel.cz:
Certifikovaný partner Google i Seznamu
Úroveň svých kompetencí pravidelně prověřuji přímo u samotných služeb.
Brouk Pytlík, který všechno umí, všechno zná? Jasně, že ne! Pravda - hromadu toho zvládnu sám a nejen v marketingu. I v programování anebo grafice. Takže nebudeme muset shánět dalších tisíc lidí kolem na každou prkotinu.
Poznám ale, na co už nestačím.
Realizaci úkolů z některých oblastí proto svěřuji specialistům, jejichž práci mám sám 100% ověřenou.
Napište si o lepší výsledky e-shopu
Už víte, s čím potřebujete pomoct? Nebo v tom ještě nemáte jasno a potřebujete se poradit? V každém případě mi napište.